Kalbim.GEN.TR - Kalplerin buluştuğu tek adres!

Kalbim.GEN.TR - Genel => Resim ve Fotoğrafçılık (Anlık Kareler) => İlginç Resimler => Konuyu başlatan: Nazlıcan - 22 Eylül 2008, 16:08:32 Pzt

Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 22 Eylül 2008, 16:08:32 Pzt
Natıonal Geographic uzmanları, 200 bin yıl önce Avrupa ve Asya'da hüküm süren Neanderthal insanın kalıntılarını inceleyerek, ilk kez "ilkel kadının" neye benzediğini tespit etti

İşte İlk Kadın!

(http://img219.imageshack.us/img219/5456/ilkkadn3yn9.jpg)

(http://img214.imageshack.us/img214/7797/lkkadnwb9.jpg)

(http://img219.imageshack.us/img219/4764/ilkkadn2hg4.jpg)

(http://img214.imageshack.us/img214/4555/ilkkadn4sr7.jpg)
Başlık: İlk kadın!!!
Gönderen: PATIRTI - 22 Eylül 2008, 16:09:32 Pzt
dün tvde de gördüm sinir oldum şimdi gördüm gene sinir oldum yok böyle birşey..
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: BinLerceHickimse - 22 Eylül 2008, 16:10:02 Pzt
Hani bu yapraklarla örtünmemis?
demekki bu degildi :d
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 22 Eylül 2008, 16:10:21 Pzt
Niye sinir oldun yaws,kökümüzü bulmuşlar heheheh
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: PATIRTI - 22 Eylül 2008, 16:12:25 Pzt
binnerceninde dediği gibi yaprak var
buneya hey Allah ım
sağol canım paylaşım için

nesse gidelim pat..
(http://www.kadinlarkulubu.com/images/smilies/80841ge9.gif)
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 22 Eylül 2008, 16:12:31 Pzt
Hani bu yapraklarla örtünmemis?
demekki bu degildi :d

Yapraklar cennette kaldı,cennetten çıkışda yaprakalr geri alınmış :))
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: BinLerceHickimse - 22 Eylül 2008, 16:13:26 Pzt
Ve Tanri Su Perisi'ni yaratir... :d
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 22 Eylül 2008, 16:13:46 Pzt
binnerceninde dediği gibi yaprak var
buneya hey Allah ım
sağol canım paylaşım için

nesse gidelim pat..
(http://www.kadinlarkulubu.com/images/smilies/80841ge9.gif)

Yaws sinirlenme sen,çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır" demiş kim demiş ise:))) sen ilk erkegi görsen,bu resim yanında yıkanmış kalırdı hehehh dur ekleyeyim hemen  :)
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Ada - 22 Eylül 2008, 16:14:27 Pzt
İnanmıyorum ben bu araştıramya..

Herşeye inanamam öyle..
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 22 Eylül 2008, 16:15:07 Pzt
Ve Tanri Su Perisi'ni yaratir... :d

sonrada binlerceyi yaratır ama yaratırlen kadına gösterdigi gibi özeni göstermez..




(http://allahinayetleri.files.wordpress.com/2008/05/bilim-neanderthal_leri-konusturdu.jpg)


Şimdi bakıyorumda,ilk kadın o kadarda çirkin degilmiş,erkege kıyasla:)))
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Korsan - 22 Eylül 2008, 16:15:48 Pzt
İnanmıyorum ben bu araştıramya..

Herşeye inanamam öyle..

İster inan ister inanma abi gereçek bu.
Dün bütün tv kanallarında izledim.
Ayrıca derginin tv kanalındada uzunca değindiler bu duruma.
Avrupalı kadının atası vilma hanım bu işte  :)
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 22 Eylül 2008, 16:16:15 Pzt
Natıonal Geographic uzmanları,araştırmış ve dergide yayınlanmışsa,doğruluk payı çok gibi pucca...
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: BinLerceHickimse - 22 Eylül 2008, 16:16:20 Pzt
ehahehaühea :d
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: BinLerceHickimse - 22 Eylül 2008, 16:17:20 Pzt
Ben de simdi bi insan sekli tasarlayip asil "ilk insan" bu diye yutturabilirim yani?

Bu mudur?  :d
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: PATIRTI - 22 Eylül 2008, 16:17:55 Pzt
inanmış olmanız benide gülümsettii hatta binnerce usulu kopucam : ))

sdfeofsckldcsklcşsdjfşsjşfjsşkcjksdc..
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Ada - 22 Eylül 2008, 16:18:28 Pzt
İnanmıyorum ben bu araştıramya..

Herşeye inanamam öyle..

İster inan ister inanma abi gereçek bu.
Dün bütün tv kanallarında izledim.
Ayrıca derginin tv kanalındada uzunca değindiler bu duruma.
Avrupalı kadının atası vilma hanım bu işte  :)

Bana öyle geldi herkes konuşuyor diye illa doğru olacak diye de bir şey yok..
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 22 Eylül 2008, 16:18:52 Pzt
Ben de simdi bi insan sekli tasarlayip asil "ilk insan" bu diye yutturabilirim yani?

Bu mudur?  :d

Senin tasarımın fohotoshop kokar abi:) yutturamassın bize hehehhe
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: BinLerceHickimse - 22 Eylül 2008, 16:20:39 Pzt
Hayir bunlar Poser 3D, Max ya da cinema 4D programlarinda tasarlaniyor
cok bilmislik yaptiysam özür dilerim ama bu böyle

TV' de gösterilen her seye inanmayin, bir reklamcidan size küçük bir ipucu :d
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Korsan - 22 Eylül 2008, 16:23:42 Pzt
İster inan ister inanma abi gereçek bu.
Dün bütün tv kanallarında izledim.
Ayrıca derginin tv kanalındada uzunca değindiler bu duruma.
Avrupalı kadının atası vilma hanım bu işte  :)

Bana öyle geldi herkes konuşuyor diye illa doğru olacak diye de bir şey yok..
[/quote]

Elbette dogru olucak diye bir şey yok ama sana göre yok.
Yani herkesten kasıt hayatını bu işlere vermiş bilim adamları buna ragmen sorgulanabilir kişisel olarak.Buna saygı duyarım.
Ben o denli sorgulamıyorum çünkü uzunca bir yayınını izledim.
Çıkarılışından tutunda son halini alana kadar.
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: BinLerceHickimse - 22 Eylül 2008, 16:25:20 Pzt
Hayir bunlar Poser 3D, Max ya da cinema 4D programlarinda tasarlaniyor
cok bilmislik yaptiysam özür dilerim ama bu böyle

TV' de gösterilen her seye inanmayin, bir reklamcidan size küçük bir ipucu :d


Hala söyledigimin arkasindayim, inanmayin TV'de gördüklerinize...

Onlar sadece gündem yapip akil karistirmak icin,
Neler oldugunu, neler döndügünü bir bilseniz : )
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Yağmur - 22 Eylül 2008, 16:28:29 Pzt
bana da pek inandırıcı gelmedi  ::)  ama bilemiyorum  :-\
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: JUSTİN466 - 29 Kasım 2008, 03:39:05 Cts
yaw arkadaş bu kadın cırıl cıplak elinde okla nereye koşuyor.
allah kimseyi önüne cıkarmasın. ;D ;D ;D ;D
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: hanedeyim - 29 Kasım 2008, 14:22:08 Cts
günlük yemeğini çıkarmaya koşuyordur herhalde yada evde kalmıştır erkek kovalıyodur bu daha akıllıca  >:D ;D
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Breeze - 29 Kasım 2008, 14:39:13 Cts
yorumsuz... ama pek inandırıcı değil gibi yaa..  :-X
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: miraqe77 - 29 Kasım 2008, 15:16:07 Cts
ilginç.karışık.tuhaf yaw :-\
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: heQet - 21 Şubat 2009, 15:12:07 Cts
güzel hatun=).biraz rejim ve makyajlada  cillop gbi olur ...  :siritma
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Breeze - 21 Şubat 2009, 15:16:29 Cts
 ;D ;D ;D
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: razi - 21 Şubat 2009, 15:22:27 Cts
Güldüm ve geçiyorum-geçtim
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: denizkumu - 21 Şubat 2009, 15:42:50 Cts
şimdi bu kadınsa bizim gördüklerimiz ne peki(melek falan mı)? ???
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: korayhan - 22 Şubat 2009, 17:37:08 Paz
Güldüm ve geçiyorum-geçtim

 :okéy
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 23 Şubat 2009, 15:02:00 Pzt
şimdi bu kadınsa bizim gördüklerimiz ne peki(melek falan mı)? ???

Bak bana sen hele bir,ilk erkegin resmini ekleyimmistersen ordan daha iyi çıkarırsın kim melek kim kim (http://img502.imageshack.us/img502/2682/archie07.gif)
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 23 Şubat 2009, 15:03:12 Pzt
güzel hatun=).biraz rejim ve makyajlada  cillop gbi olur ...  :siritma

Çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır (http://img502.imageshack.us/img502/2682/archie07.gif)
Biraz bakımla görün ne hale gelir sizde agzının açık bakakalırsınız (http://img83.imageshack.us/img83/6007/torpuyo8.gif)
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 23 Şubat 2009, 15:10:10 Pzt
Bakınız: buda kadın-erkek evrimi (http://img527.imageshack.us/img527/4528/candy.gif)

(http://img143.imageshack.us/img143/7531/image0013pm8item6.gif)
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Nazlıcan - 23 Şubat 2009, 15:21:02 Pzt

Bu erkekler çok şekerler yahu ve çok şirinmiş
(http://img19.imageshack.us/img19/2298/jcsnack.gif)
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: kadir06 - 23 Şubat 2009, 15:22:54 Pzt
çok acımasısın peri sultan
Başlık: İşte İlk kadın!!!
Gönderen: Breeze - 23 Şubat 2009, 15:53:37 Pzt
perim süpersin sen başka bir şey demiyorum valla ;D