Gönderen Konu: İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:  (Okunma sayısı 5119 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı razi

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 7.635
  • Kendi halinde.
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #10 : 11 Kasım 2009, 17:23:34 Çrş »
buda benden
vcübbeli ahmed hoca ne diyo iyi dinleyin
gülmekten çatladım :)
http://videoizle.video75.com/qrVbST20hVb/vaaz-cubbeli-ahmet-hoca-cis/


kusura bakma ama bunda gülüncek bişeyyok ve biz böyle videolar paylaşmıyopruz >:(
 
Ah bu insanlar.....:)))))

Çevrimdışı hayalhane

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 1.303
  • Cinsiyet: Bay
    • Kişisel Blog
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #11 : 11 Kasım 2009, 17:45:09 Çrş »
buda benden
vcübbeli ahmed hoca ne diyo iyi dinleyin
gülmekten çatladım :)
http://videoizle.video75.com/qrVbST20hVb/vaaz-cubbeli-ahmet-hoca-cis/



kusura bakma ama bunda gülüncek bişeyyok ve biz böyle videolar paylaşmıyopruz >:(
 

neden ki
ha bide kızıyo yahu :-\ :-\ ^-^
yav ben cübbli ahmed hoca ile dalga geçmedim bide çok severim
biton vaazını dinleri
hemde iyi bilirim hocaefendiyi
peki razi bana sölermisin bilmek istiyorum
o ilahilerle neden böle videolar konuyo
tmm güzel paylaşımda ehlinden ders diyo
ehil afedersiniz hayvan mı
ehlibeyte hakaret sayılır bu (haşa)
yani böle düşünmüyorumda
neden paylaşımasın onu sordum
hemde biraz saçmaladım
sen anlarsın,şüphem yok beni :)

Çevrimdışı razi

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 7.635
  • Kendi halinde.
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #12 : 11 Kasım 2009, 18:06:02 Çrş »
onu derken sadece kuşu diyor bu konu öncesinde bir arkadaş yeni kuşalmıştı ve buraya o okunu üzerinden geldik dikkat ettiy  sende sadece kuştan bahssdiyoruz ve altında başka kuşların videoları da var

kızmamın sebebide "gülmekten çatladım" ifaden  di gülüncek pek bişey algılayamadım da
Ah bu insanlar.....:)))))

Çevrimdışı hayalhane

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 1.303
  • Cinsiyet: Bay
    • Kişisel Blog
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #13 : 12 Kasım 2009, 00:18:26 Prş »
onu derken sadece kuşu diyor bu konu öncesinde bir arkadaş yeni kuşalmıştı ve buraya o okunu üzerinden geldik dikkat ettiy  sende sadece kuştan bahssdiyoruz ve altında başka kuşların videoları da var

kızmamın sebebide "gülmekten çatladım" ifaden  di gülüncek pek bişey algılayamadım da
ben gülecek şeyi algıladım;,

1.si hoca efendinin anlatıoş usulü
2.si haklı oluşu vede halimize
3.sü ''görmedikki herifi'' diyiiydi :) ;D ;D

Çevrimdışı razi

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 7.635
  • Kendi halinde.
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #14 : 12 Kasım 2009, 12:36:09 Prş »
Noktacık 8)
Ah bu insanlar.....:)))))

Çevrimdışı Nazlıcan

  • K A L B İ M
  • *
  • İleti: 14.778
  • Cinsiyet: Bayan
  • Mutluluk gülüşünde saklı(:
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #15 : 12 Kasım 2009, 14:23:38 Prş »
Takılma dervişimize razi  >:D
 

Ve dörtte üçü su olduğundan mı vücudumuz okyanuslar gibi Ay'ın cazibesinin etkisindedir..? Bu yüzden mi içimiz gelgit halindedir..? Sular ve gökler arasında kalabalığım. Tut ki yeni yaratılmışım... Bu yüzden mi sudan sebeplerle yitiririz su gibi aziz şeyleri çoğu zaman. Sular durulduğunda aydınlanır anlamlar ama sular ...durulmaz dalgalanmadan..

Çevrimdışı hayalhane

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 1.303
  • Cinsiyet: Bay
    • Kişisel Blog
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #16 : 12 Kasım 2009, 14:44:31 Prş »
Takılma dervişimize razi  >:D
teşekkürler
hasret gideriyorum benn bu videolarla aziz piirim  :) :) ^-^ :'(

Çevrimdışı razi

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 7.635
  • Kendi halinde.
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #17 : 12 Kasım 2009, 20:32:00 Prş »
Takılma dervişimize razi  >:D
Geç kaldin bu konuda perim takıldım gitti
Ah bu insanlar.....:)))))

Çevrimdışı hayalhane

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 1.303
  • Cinsiyet: Bay
    • Kişisel Blog
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #18 : 12 Kasım 2009, 23:08:41 Prş »
Takılma dervişimize razi  >:D
Geç kaldin bu konuda perim takıldım gitti
zaten bir garip kendi halinde dervişim
herkes takılıyo sende takıl nolacak :) :) :)

Çevrimdışı razi

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 7.635
  • Kendi halinde.
İşin ehlinden ders almak isteyenler buyrun ders başlıyor (:
« Yanıtla #19 : 13 Kasım 2009, 14:11:19 Cum »
kimmiş benden başka kalılan ???
Ah bu insanlar.....:)))))