Gönderen Konu: İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ  (Okunma sayısı 6686 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Deliduss

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 2.232
  • Cinsiyet: Bay
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #10 : 24 Temmuz 2006, 21:08:21 Pzt »
Neyse ilacın adının ne olduğu yazıyormuş:)
Aklıma neler geldi bir anda:)pp

Mutluluk ilacıymış...


hehe ;D
Şimdi sen gidiyorsunya ,Herkes sana benzeyecek...

Çevrimdışı AsiNaz

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 1.263
  • Ruhumun 'Hal'i Kalmadı!
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #11 : 24 Temmuz 2006, 21:08:44 Pzt »
Vayyyy beee hemde mutluluk verici........İlginç ???

Çevrimdışı CadI

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 3.636
  • Cinsiyet: Bayan
    • http://www.kalbim.gen.tr
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #12 : 26 Temmuz 2006, 11:55:59 Çrş »
Ne ilginç yaa :)

Mutluluk ilacı :)


...

Çevrimdışı Haziran

  • Forum Tutkunu
  • *
  • İleti: 155
  • Cinsiyet: Bay
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #13 : 26 Temmuz 2006, 18:52:31 Çrş »
harika yaa bende böle bişey yaptırıcamm hehe

Çevrimdışı kumeler

  • Forum Delisi
  • *
  • İleti: 467
  • Cinsiyet: Bay
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #14 : 15 Ağustos 2006, 17:24:28 Sal »
 :ahaha
APTALLAR AKILLILARDAN PEK AZ ŞEY ÖĞRENİRLER.

AMA AKILLILAR APTALLARDAN ÇOK ŞEY ÖĞRENİRLER.

Çevrimdışı morkelebek

  • Süper Moderator
  • *
  • İleti: 5.390
  • Cinsiyet: Bayan
  • ...
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #15 : 17 Ağustos 2006, 23:12:20 Prş »
Düşünen iyi düşünmüş... ??? ;D
Sahici...


Çevrimdışı Kalbimden

  • Artık sende "biz" densin..
  • *
  • İleti: 1.757
  • Cinsiyet: Bayan
  • ஜ♥ I Adore You♥ ஜ
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #16 : 18 Ağustos 2006, 01:27:43 Cum »
ya goko ya sen niye nefret ediyon bakıyım bayanlardann bu kadar..
aşkolsun... okadar mı çekilmeziz biz..  ???

bu arada davetiye süper. hayran kaldım :)
Kalbim.GEN.TR - Kalbe iyi gelen adres!

Çevrimdışı küllenen_ask

  • Forum Tutkunu
  • *
  • İleti: 139
  • Cinsiyet: Bayan
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #17 : 18 Ağustos 2006, 02:01:38 Cum »
bende  böyle bişey yaptırıcam.

Çevrimdışı beyazelma

  • Girişimci
  • *
  • İleti: 13
  • Cinsiyet: Bay
  • www.aydogdufm.de.vu raydoma beklerim.
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #18 : 03 Eylül 2006, 12:56:18 Paz »
harika bir şey ya..ne güzel düşünmüşler.yani insanın aklına gelmez bu tür şeyler bir anda ama adam iyi düşünmüş..harikasin kardes

Çevrimdışı Breeze

  • K A L B İ M
  • *
  • İleti: 8.670
  • Cinsiyet: Bayan
  • Ders, ders, ders!
İLGİNÇ BİR NİKAH DAVETİYESİ
« Yanıtla #19 : 23 Şubat 2009, 00:39:09 Pzt »
çok ilginç ;D
özgür(lük)!